تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022 + امکانات استوری و مشکلات آن

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022 + امکانات استوری و مشکلات آن

بازدید: 448

2022 سال تغییر برای اینستاگرام است. زیرا ممکن است برخی از تغییرات این پلتفرم را نشنیده باشید! به نظر می رسد متا در حال ایجاد نسخه جدیدی از برنامه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام است، اما بیشتر تغییرات آن را در ویژگی جدید استوری اینستاگرام خواهیم دید. از این رو، استوری ها قوی ترین راه برای برقراری ارتباط اطلاعات در اینستاگرام در نظر گرفته می شوند. در زیر بیشتر درباره «تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۲» توضیح داده‌ایم.

از «ویژگی های جدید اینستاگرام در استوری» می توانید به دکمه ویژه لایک استوری اشاره کنید. این عملکرد برای راحتی کاربران پیاده سازی شده است تا لیست مستقیم اینستاگرام سرریز نشود و بینندگان بتوانند با لایک علاقه و حمایت خود را از محتوای استوری ها نشان دهند.

آواتار سه بعدی رایگان

از جمله تغییرات به روز رسانی جدید اینستاگرام 2022 که در استوری ها قرار گرفته است، تصاویر گرافیکی کاربر است. با استفاده از این قابلیت می توانید رنگ پوست خود را تغییر دهید یا شکل های مختلفی را روی صورت خود ایجاد کنید.

طراحی لوگو و تایپوگرافی

علاوه بر امکانات جدید، گزینه های تبلیغاتی و کسب درآمد، استوری در اینستاگرام دارای ویژگی های زیبا و سرگرم کننده است. برای مثال می توانید از رنگ ها، حروف چاپی، انواع لوگوها در یک داستان به صورت خلاقانه و سه بعدی استفاده کنید تا زیبایی و ظرافت داستان خود را افزایش دهید. از این گزینه برای معرفی برند و بازاریابی نیز استفاده می شود.

آخرین تغییر در این زمینه اضافه شدن تایپوگرافی برای متن موسیقایی داستان است. اگر موسیقی خود را از قسمت موسیقی اینستاگرام پخش می کنید، می توانید یکی از فونت های تایپ شده متعدد را برای متن آن انتخاب کنید. این نوع پخش کننده موسیقی با نام lYRIC Video شناخته می شود.

یک داستان و مقاله برای Reels بسازید

ممکن است فکر کنید که Reels فقط درباره فید و پست های اینستاگرام است. اما با توجه به ویژگی های جدید اینستاگرام، می توانید با برخی از استوری های خود یک حلقه ویدیویی یا حلقه هایی در یک استوری مشخص بسازید.

برای این کار باید روی سه نقطه در گوشه پایین و سمت چپ داستان کلیک کنید و روی گزینه Create کلیک کنید. سپس، اگر دوست دارید، می توانید صدا را به تصویر اضافه کنید و یک حلقه جالب از داستان خود ایجاد کنید.

تبلیغات با ایجاد قرقره

Content Reels ایجاد تبلیغات در صفحات تجاری را آسان می کند. تماشای ویدیوهای کوتاه در بخش Reels کمک زیادی به معرفی محصولات و جذب مخاطب بیشتر می کند. این ویژگی روند درآمدزایی در کسب و کارهای آنلاین مانند بازاریابی وابسته را بهبود می بخشد.

 

شاید کمتر کسی از آپدیت جدید Replay اینستاگرام مطلع باشد. به غیر از لایک استوری، شرکت متا قابلیت پاسخ به لایک را نیز در برنامه اضافه کرده است. با استفاده از این گزینه، زمانی که کاربری از استوری شما خوشش می آید، می توانید به علاقه او پاسخ دهید.

از آنجایی که فقط شما تنظیمات برگزیده بازدیدکننده نشان داده می شود، فقط شما و پاسخی که ارسال می کنید می توانید آن را ببینید.

سایر تغییرات در آپدیت جدید اینستاگرام 2022

همانطور که در بالا مشاهده شد، تغییرات در آپدیت جدید اینستاگرام 2022 بیشتر در مورد سیستم استوری است. اما ما گزینه های دیگری نیز ارائه می دهیم:

گزینه کنترل والدین برای نوجوانان

در حال حاضر اینستاگرام هیچ سنی نمی شناسد. ما گوشی هوشمندی را می بینیم که اپلیکیشن اینستاگرام در دست همه است، چه بزرگسال، چه کودک و چه نوجوان. اینستاگرام اخیراً یک متا ویژگی جالب را اضافه کرده است که به والدین اجازه می دهد تا به طور متمرکز بر فعالیت و زمان صرف شده در اینستاگرام فرزندان خود نظارت کنند.

خود نوجوانان نیز باید این گزینه را در گوشی های خود فعال کرده و دسترسی والدین را فعال کنند.

راه اندازی و مدیریت زنده

یکی دیگر از تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022 مربوط به لایو است. لایو بهترین راه برای تعامل و ارتباط با مخاطبان اینستاگرام است. به همین دلیل، می توانید یک مدیر برنامه را به عنوان میزبان برای ایجاد و بهبود اجراهای زنده خود انتخاب کنید. بر اساس آنچه شما می گویید، ناظم نظر را می بندد یا حذف می کند و در صورت لزوم نام را از لایو حذف می کند.

برای انتخاب مدیر، کافی است روی سه نقطه در نوار نظرات زنده کلیک کنید و یک حساب کاربری خاص را انتخاب کنید.

ایجاد کپشن ویدیو در اینستاگرام

در الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۲ خبر خوبی به نام کپشن ویدیو پیدا کردیم. این گزینه برای افرادی که مشکلات شنوایی دارند مناسب است. زیرا در بستر اینستاگرام محتوای زیادی به صورت ویدیو تولید می شود و همه نمی توانند ویدیوها را تماشا کنند. از سوی دیگر، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که صدا را نتوانید بشنوید.

با قابلیت اضافه کردن زیرنویس به 17 زبان در سراسر جهان، می توانید ویدیوهای خود را به نمایش بگذارید.

کد دسته

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام تگ گروهی است. اگر می خواهید تصویر برند خود را بهبود ببخشید، می توانید از این ویژگی برای تگ کردن گروهی از همکاران یا سازندگان محصول در پست خود استفاده کنید. برای تگ کردن افراد باید روی علامت + در سمت راست صفحه کلیک کنید، سپس پست مورد نظر را ویرایش و آپلود کنید، سپس روی Next کلیک کنید.

در اینجا روی گزینه Tag People کلیک کنید و سپس روی Add Tag کلیک کنید. سپس با کلیک روی نمایش دسته پروفایل و اشتراک گذاری پست، کار تمام می شود.

مشکلات آپدیت جدید اینستاگرام

معمولاً به روز رسانی ها همیشه با مشکلات متعددی همراه هستند. برخی از مشکلاتی که اخیراً در مورد محتوای جدید اینستاگرام گزارش شده است شامل حذف تصادفی صفحات کاربران، مشکلات بارگذاری محتوا و مشکلات ارسال استوری و نظرات است. البته شرکت متا این مشکلات را رصد و حل می کند، مثلا مشکل سن در اینستاگرام یکی از راه حل ها بود.

یکی دیگر از مشکلاتی که با یادگیری روش صحیح حل می شود، حذف اکانت اینستاگرام است. بسیاری از اوقات افراد برای مدت معینی از اینستاگرام دور می مانند، اما با خروج از حساب کاربری، تمامی اطلاعات و پست های خود را از دست می دهند. با مراجعه به لینک حذف اکانت اینستاگرام، توضیحات لازم را دریافت کرده و متوجه می شوند که این مشکل با حذف موقت قابل حل است.

آخرین کلمه

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022 با سال های گذشته متفاوت است. زیرا شامل گزینه های جذاب و زیبایی برای ارتقای فعالیت های درآمدی آنلاین و بازار بازاریابان دیجیتال است. اگر ویژگی های جدید اینستاگرام را در استوری به دقت مطالعه کنید متوجه می شوید که این قسمت شامل نمادها و گزینه های بصری و عروسک است، بنابراین نشان می دهد که اینستاگرام همچنان یک شبکه اجتماعی درآمدزا در عین حال سرگرم کننده و سرگرم کننده است.


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 21:19 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 7
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 21
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 7
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 85
بازدید ماه بازدید ماه : 1706
بازدید سال بازدید سال : 7613
بازدید کلی بازدید کلی : 141454

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.139.90.131
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود